Connect with us

Uncategorized

Maureen Thinks She Looks Like Tiwa Savage. Do You Agree?

 

 
She is Maureen and she calls Tiwa Savage her celebrity look-alike. You think they look alike?

 
 
 

29 Comments

29 Comments

  1. Naomi

    July 2, 2013 at 1:17 pm

    Maureen is a very pretty girl.
    she looks a bit like Tiwa but please Maureen you are beautiful enough no need to be stereotyped as a lookalike.
    Take care

  2. adeniyi opemipo

    July 2, 2013 at 1:35 pm

    yeah you look pretty much like her but you're hotter!

    click HERE for more gist

  3. Andrea Banks

    July 2, 2013 at 1:42 pm

    you are cuter than Tiwa…Think its the hair that stirs a lil bit of resemblance..

  4. ij bby

    July 2, 2013 at 1:44 pm

    If I say yes she looks like Tiwa will she take it to d bank? Mscheeeeew

    All dez pple wanting to look like/be compared to celebs sef.smh! #NonsenseTrend

  5. Anonymous

    July 2, 2013 at 2:22 pm

    Maureen does not look like Tiwa but she's more prettier though.

  6. donalds Mary

    July 2, 2013 at 2:24 pm

    Yh she does look like tiwa a bit

  7. Anonymous

    July 2, 2013 at 2:55 pm

    Stupid girl she looks like herself and not like Tiwa ……… Whats the relevance of been a wannabe lookalike

    Silly thing BTW the Maureen is way prettier than Tiwa by a mile so she is own her own look and not aspire to be someone else

  8. Sweetest Girl

    July 2, 2013 at 2:58 pm

    She resemble tiwa…. pretty girl

    Are u looking for as girl friend or boy friend? then open my blog to see them.

  9. Anonymous

    July 2, 2013 at 3:22 pm

    She is prettier

  10. Anonymous

    July 2, 2013 at 3:40 pm

    Ladies beware of the owner of this bb pin 267D2992. He is into money making rituals… He gave me a ride at isolo and drugged me. I used my last strength to scream for help when he stopped at a petrol station to buy fuel.. He pushed me out of the car and sped off. Ladies beware. His name is Godspower and he claims to be from Imo State.

  11. Anonymous

    July 2, 2013 at 3:46 pm

    This for chizzy! She's gorgeous…My undying crush for tiwa thou….Kiss to her…More kisses to tiwa via @Seed_iberry.

  12. Anonymous

    July 2, 2013 at 3:58 pm

    WHY ON EARTH WILL U WANT TO LOOK LIKE SOM1 ELSE?? Women sha…honey you are pretty and NO u dont look like Tiwa. U are Cuter. U both gud looking but hav ur own diffrent "beautyz". smh!

  13. Anonymous

    July 2, 2013 at 4:00 pm

    omg!!!!! why did u enta d car too?! Thank God for u..b careful nxt time!

  14. Anonymous

    July 2, 2013 at 4:04 pm

    Easy with the hate gurl even Kate Middleton's look alike is reaping the benefits so take a chill pill aiit

  15. Anonymous

    July 2, 2013 at 4:05 pm

    You are just a fool must you call her stupid haba bad belle people just plenty

  16. Anonymous

    July 2, 2013 at 4:41 pm

    She looks like tiwa savage aftr she just finished fighting -fineboy1pimple 2a6f2335

  17. gloria sharon

    July 2, 2013 at 7:21 pm

    Nope she doesn't look like Tiwa she's way more beautiful!

  18. /jun:ik/

    July 2, 2013 at 9:36 pm

    Abeg make Una no vex o Which is Which? Who's maureen? I only see pixs of tiwa.

  19. Ameriestyle

    July 2, 2013 at 10:20 pm

    They kinda look alike but she's finer than Tiwa
    Visit http://www.ameriestyle.com for your latest fashion and celeb news

  20. Anonymous

    July 2, 2013 at 10:57 pm

    They don't look alike and she looks like a finer Michelle Obama.

  21. Anonymous

    July 3, 2013 at 1:51 am

    Why would she want to look like this ——–.?

  22. Anonymous

    July 3, 2013 at 11:52 am

    All u need is a pair of glasses and u'll know which is which.

  23. Anonymous

    July 3, 2013 at 4:47 pm

    She's looking for a brand name..franny

  24. Anonymous

    July 3, 2013 at 9:52 pm

    Not much resemblance here but they're both equally pretty. To see a mouth-gaping celebrity look-alike check out this Ini Ed's look-alike http://raqueldaily.blogspot.com/2013/06/is-this-ini-edos-long-lost-twin-sister.html

  25. Anonymous

    July 3, 2013 at 10:56 pm

    All of u guys dat said maureen is more beautiful and hotter than tiwa savage i wonder?. To me tiwa is more prettier. Beauty is in d eyes of d beholder

  26. Anonymous

    July 4, 2013 at 9:03 am

    She kinda looks lik her only in d first picture tho buh pwettier

  27. Anonymous

    July 4, 2013 at 9:14 am

    Tiwa savage michael obama. whats the link. stupidity is taking ova u.

  28. Anonymous

    July 4, 2013 at 4:11 pm

    Shez fine! U r beauriful .

  29. Oiza

    December 21, 2013 at 7:17 pm

    Nah she doesn't look. Like Tiwa and to me Tiwa is more beautiful than she is. No resemblance whatsoever. But u r beautiful too tho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Uncategorized

TRENDING

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

DON’T MISS!

All Stories on Laila’s Blog

Advertisement
Subscribe to our Newsletter
To Top